Wsparcie dla klientów

Nasi specjaliści czekają na Twoje pytania. Skorzystaj z krótkiego formularza, a my odpowiemy na Twoją wiadomość w możliwie najszybszym czasie.
Wsparcie techniczne

Nasi specjaliści czekają na Twoje pytania. Skorzystaj z krótkiego formularza, a my odpowiemy na Twoją wiadomość w możliwie najszybszym czasie.
Możesz też skontaktować się z nami pisząc na adres support@axtelheadsets.com. Zespół do spraw wsparcia technicznego jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

Axtel CONNECT

Aplikacja do aktualizacji oprogramowania SPRZĘTOWEGO
dla zestawów słuchawkowych AXTEL

Czym jest Axtel Connect? Axtel Connect umożliwia kompatybilność naszych zestawów słuchawkowych z popularnymi aplikacjami typu softphone, zapewniając jednocześnie dostęp do najnowszej wersji oprogramowania sprzętowego.

Aplikacja po uruchomieniu automatycznie weryfikuje z serwerem Axtel wersję oprogramowania podłączonego urządzenia i w razie potrzeby ją aktualizuje.

Axtel Connect jest kompatybilny z systemami Windows od XP lub nowszymi.

Jakie urządzenia Axtel można zaktualizować za pomocą Axtel Connect? Axtel Connect pozwala zaktualizować do najnowszej dostępnej wersji oprogramowania sprzętowego zestawy Axtel z serii Voice (Lista obsługiwanych urządzeń poniżej).

W razie pytań prosimy o kontakt: support@axtelheadsets.com

Lista obsługiwanych urządzeń
Axtel Voice A80
Axtel Voice A30
Axtel Voice UC28-35
Axtel Voice UC28
Axtel Voice UC40
Axtel Voice UC45
Axtel Voice USB28

Pliki

Sterowniki
  • Pobierz – USB Basic Driver ( 323 KB )
  • Pobierz – Widnows Vista – Driver ( 9.94 MB )
  • Pobierz – Windows 7 – Driver ( 9.93 MB )
  • Pobierz – Windows 8 – Driver ( 9.93 MB )
Przewodnik
  • Pobierz – Axtel Headsets Wireless Manual ( 938 KB )
  • Pobierz – Axtel Headets Manual ( 1 MB )

FAQ

Potrzebuję wsparcia technicznego

Przejdź do zakładki wsparcie, gdzie nasi specjaliści czekają na Twoje pytania. Skontaktuj się z nami za pomocą krótkiego formularza. Odpowiemy na Twoją wiadomość w możliwie najszybszym czasie.

Możesz też skontaktować się z nami pisząc na adres support@axtelheadsets.com. Zespół do spraw wsparcia technicznego jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

Jakie warunki obejmuje gwarancja producenta?

Standardowa gwarancja obejmuje techniczne uszkodzenia produktu wynikające z winy producenta.

Pełna gwarancja producenta obejmuje zarówno uszkodzenia techniczne, jak i mechaniczne. Oznacza to, że w czasie jej trwania sprzęt jest naprawiany lub wymieniany na nowy bez względu na przyczynę uszkodzenia.

Mój produkt wymaga naprawy

Serwis gwarancyjny
Możesz wysłać do naprawy gwarancyjnej każdy produkt Axtel, podlegający warunkom gwarancyjnym określonym w Karcie Gwarancyjnej Twojego zakupu.

Naprawa pogwarancyjna
Jeśli Twoje urządzenie wymaga naprawy a nie podlega już gwarancji, możesz poddać je serwisowi producenta. Naprawa poszczególnych uszkodzeń posiada swoją stałą stawkę. Skontaktuj się z nami, aby oszacować koszt naprawy.

Gdzie mogę kupić produkty Axtel?

Jeśli chcesz kupić produkty Axtel zajrzyj do zakładki Gdzie kupić? Znajdziesz tam listę naszych partnerów.

Chce zostać partnerem

Jeśli chcesz zostać naszym partnerem lub dystrybutorem odwiedź sekcję zostań dystrybutorem.

Czy słuchawki Axtel będą współpracować z moim telefonem?

Słuchawki Axtel współpracują z niemal wszystkimi systemami telefonicznymi.

Aby dobrać właściwy zestaw, znajdź właściwy kabel dla Twojego telefonu za pomocą  macierzy kompatybilności.

Jaką wersję słuchawki wybrać? Mono czy duo?

Wybór wersji słuchawki zależeć może zarówno od Twojego środowiska pracy, jak i indywidualnych preferencji. Słuchawka mono pozwoli Ci zostać w kontakcie ze współpracownikami z pokoju, a wersja dwuuszna dobrze odizoluje Cię od hałasów charakterystycznych np. dla powierzchni open space. Warto jednak oprzeć wybór na własnym guście kierując się komfortem pracy.

Co to jest złącze QD i do czego służy?

QD to uniwersalne złącze, którym zakończony jest każdy model słuchawek uniwersalnych Axtel, a także każdy kabel przyłączeniowy Axtel. W ten sposób jedną słuchawkę nagłowną można łączyć z różnymi systemami komunikacyjnymi (telefonem stacjonarnym, komórkowym i komputerem), czyniąc z niej zestaw o wszechstronnym zastosowaniu.

Udało mi się podłączyć słuchawkę do telefonu, ale nie słyszę dźwięku w głośnikach/ mój rozmówca mnie nie słyszy

Upewnij się, czy posiadasz właściwy kabel przyłączeniowy do Twojego modelu telefonu, korzystając z macierzy kompatybilności lub kontaktując się z nami. Mimo właściwie dobranego rozwiązania, Twój telefon może wymagać dodatkowej konfiguracji. Niektóre modele telefonów wymagają uruchomienia w ustawieniach opcji „zestaw nagłowny”. Dodatkowo, pewne telefony oprócz regulacji głośności mają także możliwość zmiany czułości mikrofonu.

Co oznacza, że dźwięk jest jakości HD?

HD to dźwięk wysokiej rozdzielczości gwarantujący lepszą słyszalność niż standardowe parametry. Poszerzone pasmo przenoszenia dźwięku przekłada się na wyrazistość i słyszalność rozmówcy oraz daje efekt naturalnie prowadzonej rozmowy.