Wsparcie dla klientów

Nasi specjaliści czekają na Twoje pytania. Skorzystaj z krótkiego formularza, a my odpowiemy na Twoją wiadomość w możliwie najszybszym czasie.
Wsparcie techniczne

Nasi specjaliści czekają na Twoje pytania. Skorzystaj z krótkiego formularza, a my odpowiemy na Twoją wiadomość w możliwie najszybszym czasie.

Możesz też skontaktować się z nami pisząc na adres support@axtelheadsets.com. Zespół do spraw wsparcia technicznego jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

Telefony Axtel są kompatybilne z

Pliki

AXTEL PROVISIONING TOOL

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji skontaktuj się z nami support@axtelheadsets.com.

Oprogramowanie sprzętowe
  • Pobierz – Firmware Axtel  2.0.4.16
  • Pobierz – Firmware Axtel 2.0.4.17
Szablony języka
  • Pobierz – LCD Language templates
  • Pobierz – Web Language templates
Instrukcja
  • Pobierz – Axtel IP Phone AX300G User Manual V1.6.pdf
  • Pobierz – Axtel IP Phone AX400G User Manual V1.4.pdf
  • Pobierz – Axtel IP Phone AX500W User Manual V2.pdf
  • Pobierz – RPS Axtel work process
  • Pobierz – Axtel IP Phone Provisioning V3
Katalog

FAQ

Jak mogę sprawdzić wersję oprogramowania sprzętowego?

Dla wszystkich modeli naciśnij, Menu, Status, Informacje, a następnie zobaczysz wersję oprogramowania. W przeglądarce, na stronie internetowej telefonu Axtel, wersja oprogramowania sprzętowego jest wyświetlana na stronie głównej.

Dlaczego telefon nie wybiera numeru po jego wprowadzeniu?

Sprawdź ustawienia:
Strona logowania i kliknij ustawienie-> preferencje.
Ustaw limit czasu wejścia klawisza NO: domyślne ustawienie to 0, co oznacza, że nigdy nie wybierze numeru, chyba że po wprowadzeniu numeru naciśniesz klawisz wysyłania. Możesz wypełnić puste miejsce potrzebnym czasem.

Czy wszystkie telefony Axtel mają możliwość montowania na ścianie?

Wszystkie telefony z serii Axtel można zamontować na ścianie.

Czy wszystkie telefony Axtel mogą łączyć się z modułem rozszerzeń i ile takich modułów można podłączyć maksymalnie?

Nie, tylko modele AX-400G i AX-500W mogą łączyć się z modułem rozszerzającym. Telefon Axtel może obsługiwać maksymalnie 6 modułów rozszerzeń. Moduł rozszerzenia jest obecnie w fazie testów.

Korzystam jednocześnie z POE i Power Adapter. Który rodzaj zasilania będzie domyślnie wykorzystywany przez telefon?

Gdy używasz POE i zasilacza w tym samym czasie, telefon wybierze zasilanie przez dodatkowy zasilacz.

Jaka jest polityka gwarancyjna Axtel?

Firma Axtel udziela 12 miesięcy gwarancji.

Czy wszystkie telefony Axtel przesyłają i obsługują dźwięk w jakości HD ?

Tak, wszystkie telefony Axtel przesyłają dźwięk w jakości HD.

Ile kontaktów może pokazać moduł rozszerzenia Axtel?

Moduł rozszerzenia Axtel obsługuje przegląd 2 stron i 20 kontaktów na jednej stronie, co łącznie daje 40 kontaktów. Moduł rozszerzenia obecnie jest w fazie testowej.

Co to jest proxy wychodzące, czy powinienem wypełnić tę opcję, gdy rejestruję swój telefon?

Outbound Proxy zapewnia specjalną usługę sieciową, która pozwala telefonowi łączyć się z innym serwerem. Proxy wychodzące jest najczęściej używane w obecności zapory sieciowej / NAT do obsługi ruchu sygnalizacyjnego i medialnego przez zaporę.

Ile języków może obsługiwać telefon Axtel?

W obecnej chwili telefon serii AX obsługuje 17 języków

Angielski/Francuski/Niemiecki/Hiszpański/Portugalski/Rosyjski/Włoski/Polski/Turecki/Serbski/Chinski/Słoweński/Perski/Hebrajski/Słowacki/Czeski/Holenderski

Domyślnym językiem interfejsu telefonu jest angielski. Listę można uzupełnić.

Jeśli zapomnę hasła do telefonu, jak mogę je odzyskać?

1. Jeśli korzystasz z urządzenia dostarczonego przez dostawcę usług internetowych, skontaktuj się z nim w celu uzyskania hasła.

2. Możesz również odzyskać swoje hasło ze ścieżki konfiguracji serwera urządzenia.

Jak mogę ustawić BLF na moim telefonie?

1. Możesz ustawić BLF przez przeglądarkę internetową w sekcji Klawisze Funkcyjne/ Ustawienia BLF, ustawić Typ jako BLF.

2. Możesz także ustawić BLF na LCD, Menu-Funkcje-Klawisze funkcyjne-Klawisze pamięci jako klawisze funkcyjne-Memroy Key 1, wybierz typ jako BLF, wprowadź liczbę w Value i wybierz konto1

Czy mogę zmienić rozmiar czcionki w menu LCD?

Tak, jeśli chcesz zmienić czcionkę na ekranie LCD na inny rozmiar, możesz ją zmienić w Menu-Ustawienia-Ustawienia podstawowe-Rozmiar czcionki.

Jak mogę dodać osobę do mojego kontaktu / czarnej listy?

1. Jeśli masz połączenie, możesz wybrać ten numer w Historii i nacisnąć opcję Dodaj do kontaktów lub Dodaj do czarnych list.

2. Możesz także nacisnąć Directory / DIR, wybrać więcej, a następnie dodać kontakt w katalogu.

Będąc z dala od telefonu nie chcę, żeby inni obsługiwali mój telefon, czy można to zrealizować?

Tak. Możesz wprowadzić hasło w ustawieniach, następnie wybierz typ blokady klawiatury, ustaw hasło oraz czas blokady telefonu po bezczynności.

Do jakich central telefonicznych mogę zalogować telefon?

Na dzień dzisiejszy wszystkie centrale niesystemowe które obsługują standard SIP v1 (RFC2543), v2 (RFC3261) np.: 3CX Bicom Broadsoft FreePBX Vodia Yeastar.

Zobacz również Słuchawki Axtel
Nowe produkty